Friday, June 23, 2017

Taking photos and learning


אז זהו....
עד עכשיו צילמתי אוכל בעיקר בשביל הכייף שלי
ובשביל לפרגן למקומות שאכלתי בהם מחוץ לבית, אהבתי והחלטתי לספר על זה.
תמונות שצילמתי במסעדות ובתי קפה שאהבתי - שיתפתי פה בבלוג ובפייסבוק.

עכשיו זה עובר לשלושה מפלסים חדשים:

- התחלתי כבר לצבור ניסיון. חוץ מהעובדה שהתחלתי ללמוד "מסודר"
אני כבר יודעת לצלם אוכל ושיהיה פוטוגני. אשמח לצלם עבור פרסום עסקי
אוכל. התנאים פשוטים. קודם כל בגלל שאני צמחונית עם רגשות אשם שלא
עברתי עדיין ל 100% טבעונות אני יכולה ומוכנה לצלם רק בשביל עסקים
צמחוניים או טבעוניים. ואם לא 100% צמחוני/טבעוני - אז לפחות שיהיה אחוז גבוה
של צמחוני/טבעוני ואצלם רק את החלק הזה. ובגלל שאני תל אביבית
שתלויה בתחבורה ציבורית תהיה עדיפות לצילום באזור תל אביב ויפו. 
אם זה מחוץ לעיר יהיה צורך לבדוק אם יש אפשרות להגיע בקלות עם אוטובוסים
או שיש אפשרות נוחה להגיע. בכל מקרה, מרחק יחסית גבוה מתל אביב יגדיל
את המחיר. עדיין בתור צלמת אוכל יחסית חדשה אני מוכנה לתת מחירים
יחסית נוחים, אז יכול להיות שזה ישתלם לכם. וזה יפורסם בבלוג שלי.

- אם יש בכל זאת מגזין שמתעסק באוכל או באיכות חיים וכל הדברים האלה....
מוכנה גם לצלם עבור מגזינים תמורת משכורת. כבר יש ניסיון של שנה וחצי של
צילום למגזין מוזיקה ואני יודעת לעמוד בזמנים של שליחת תמונות.

- אני תמיד בעד ללמוד. כל תחום מתפתח. יש הרבה תחומים שתמיד
יהיה משהו חדש ללמוד. אני לומדת מהר. שנים הייתי אוטודידקטית והשתפרתי עם הניסיון.
הצגתי מספר לא מבוטל של תערוכות אמנות קבוצתיות בתל אביב, יפו ושוהם.
הצגתי לצד אמנים שלמדו בבתי ספר גבוהים לאמנות כשאצלי הידע
הגיע מסקרנות והתמונות שצילמתי היו עם מצלמה ביתית פשוטה.
 אחרי שקניתי מצלמה מקצועית עברתי מספר סדנאות של צילום מחול.
המשכתי לצלם מחול בשביל הכייף וניסיון שישימו לב גם אליי (ומתחילים לשים לב).
התקבלתי למגזין רעש וצברתי ניסיון של צילום סטילס של מוזיקה בהופעות.
יש לי ניסיון של עשרות הופעות מחול ומוזיקה שצילמתי תוך שנתיים.
התמונות שצילמתי התפרסמו במספר מקומות - בבלוג, בפייסבוק, ידיעות תל אביב,
מגזין רעש, שיווק של מתחם שרונה בתל אביב ובכרזות.
זה לא מנע ממני להרשם ללימודים "מסודרים" בסטודיו גברא כדי
להשתפר עוד יותר, למרות שגם המורים שם אומרים שהם מלמדים את הטכניקה, אבל
הלימוד האמיתי זה ניסיון. אז אם כבר ניסיון....
אשמח לעבוד תור אסיסטנטית של צלמי אוכל. ממש בסדר אם זאת לא עבודה יומית.
מבחינתי זה יהיה גם להרוויח קצת כסף ממשהו שאני אוהבת לעשות, ובאותה מידה
זאת תהיה חוויה לימודית מבחינתי. ואני לומדת מהר ובקלות.

אם משהו מתאים - צריכים צילומים, שומעים על מקום שצריכים
צלמים, או אם במקרה אתם צלמי אוכל שצריכים אסיסטנטית
שאוהבת את התחום ולומדת מהר - אתם מוזמנים ליצור איתי קשר


אורנה טימן

ornati.timen22@gmail.com

No comments:

Post a Comment