Sunday, June 25, 2017

Dogs' photography


תושבי תל אביב והסביבה שיש להם כלבים, שימו לב:
צלמי חתונות יש המון.
צלמי (ובעיקר צלמות) ניו בורן יש גם הרבה לאחרונה.
צלמי אוכל יש די הרבה.
 כשהתחלתי לצלם הופעות ידעתי שיש תחרות בתחום, אחרי שהתחלתי הבנתי איזו תחרות. יש עוד הרבה צלמי הופעות חוץ ממני. חלק נותנים לי תחרות קשה, חלק פחות. 
 אבל כמה צלמי כלבים אתם מכירים?
אז אני צלמת עם ניסיון שעדיין ממשיכה ללמוד.

מבחינת כלבים - עוד משהו שאני אוהבת. גדלתי עם כלבה בבית, גידלתי כלב נוסף שהגיע לגיל מבוגר. הספקתי לצלם אותו מקצועי לפני שנפטר ממחלה. הספקתי להתחיל לצלם את הכלב שאימצתי מאז (לא יכולה בלי כלב בבית....). במהלך התנדבות בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה צילמתי הרבה כלבים וחתולים למטרת אימוץ. שמחה שעכשיו כל הכלבים שצילמתי לעמותה נמצאים בבתים טובים (למרות הגעגועים שלי אליהם).
 בעלי כלבים, אם אתם מתל אביב - יפו והסביבה או מתכוונים לבוא עם הכלבים שלכם - יותר מאשמח לצלם את הכלבים שלכם, איתכם או בלעדיכם. ובגלל שעכשיו אני הופכת את זה ל"רשמי" את צילומי הכלבים - המחירים עדיין יחסית נמוכים עבורכם.

יכולים לפנות אליי: ornati.timen22@gmail.com

עיצוב פלאייר: שירן סיבוני

No comments:

Post a Comment