Thursday, August 18, 2016

זקוקים למתנדבים









את התמונות למעלה צילמתי עבור צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
לא הרבה אחרי שקניתי את המצלמה הנוכחית שלי. 
לשמחתי ושמחת הכלבים בתמונות - כל הכלבים המצולמים בתמונות למעלה
מצאו בתים טובים. אבל עדיין יש הרבה כלבים שזקוקים לעזרה.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה מחפשים מתנדבים מעל גיל 14
בשביל לטייל עם הכלבים החוסים, לשמח אותם ותוך כדי לעזור בשיקום
הנפשי שלהם. אפילו הטיולים האלה יכולים לעזור להם להתגבר על טראומות
אם מגיעים אנשים שאוהבים כלבים ויש להם סבלנות.

אני לא מקבלת כלום מפרסום הודעה מטעמם של העמותה.
אני בעצמי מתנדבת. את התמונות צילמתי בהתנדבות ואני מגיעה
לטייל עם כלבים חוסים כשיש לי הזדמנות.
אני מגיעה כמעט כל שבוע, בדרך כלל יותר מפעם בשבוע.
אני רואה שם הרבה מקרים עצובים של כלבים נטושים
ומבוהלים בגלל מה שעברו לפני שהגיעו לבית המחסה.
אני מחזיקה מעמד כבר שנה וחצי בגלל אהבה גדולה לכלבים בתור התחלה.
יש הרבה סיפוק כי אני רואה הרבה כלבים שעוברים שיקום משמעותי 
ומכלבים מבוהלים הם הופכים לאט לאט לכלבים פתוחים.
רואה הרבה אימוצים. 
כאמור - כל הכלבים למעלה מצאו בתים טובים. שניים מהם היו
"קבועים" שלי ונקשרתי אליהם מאוד. אחד הקבועים האלה היה באמת
מבוהל וראיתי מקרוב את האושר שהפך להיות. רגע אחרי שהיו לי טיולים
מאושרים איתו - זוג מקסים אימצו אותו. כלב אחר - כשכלב שהיה לי נפטר
בגיל מכובד ממחלה חשבתי ברצינות לאמץ. נתתי לעצמי חודש אבל ואז אימצו אותו
אנשים אחרים. יש לי כלב מקסים לא פחות שאימצתי אצלם.

האנשים שם גם אנשים מקסימים שעושים עבודת קודש.
אין בעמותה הזאת דבר שמרדימים כלבים כי לא מצאו להם בית תוך זמן ספציפי.
לא מוותרים על אף כלב. מטפלים עד שמוצאים להם בית טוב, וגם אז בודקים שטוב לכלבים
בבתים המאמצים. 

בקיצור - אם אתם מעל גיל 14, אוהבים כלבים ויש לכם סבלנות -
מחפשים אותכם בצער בעלי חיים רמת גן והסביבה
בשביל לטייל עם הכלבים

מי ב-ה: בין 12 ל-19
ימי ו-ש: בין 11 ל-15
רח' חפץ חיים 4
תל אביב
050-779-5477


ובתמונה הזאת - תומאס.
כלב יחסית חדש בבית המחסה.
תמונה שצילמתי עם הטלפון הנייד תוך כדי טיול איתו.
כלב מקסים. מקווה שימצא בית טוב במהירות


No comments:

Post a Comment