Saturday, July 23, 2016

Another project has over

הסתיים עוד פרוייקט הדסטארט שעשיתי. פעם שנייה שאני עושה כדי להתחיל להיות צלמת עצמאית. 
היו כאלה שתמכו ואני מודה להם מאוד. היתה לי תקווה לתקופה קצרה.
לצערי פעם שנייה שאני נכשלת. 

למרות שהיו כאלה שתמכו ובמקרה של חלקם אני יודעת שהם באמת קיוו בשבילי שזה יצליח ותמכו מעבר לנימוס - זה לא היה מספיק. היה גם מישהו עם הרבה כוונות טובות שלמרות התמיכה הצליח להרוס לי את השיווק ביום הראשון של הפרוייקט. היו כאלה שאמרו לי שהם יתמכו ולא עשו כלום מעבר לזה. היו כאלה שאמרו שכרגע לא מתאים להם אבל הם ישמרו את הפרטים לפרוייקטים באים (איך זה עוזר לי עכשיו?). היו כאלה שבכלל העדיפו להתעלם. הפרוייקט נכשל.

אז קודם כל - אלה שבאמת תמכו, בעיקר אלה שבאמת קיוו בשבילי שזה יצליח - אני מודה לכם מכל הלב. אני מאוד מעריכה את התמיכה שלכם. אין לי מילים לתאר את התקווה שנתתם לי. 

ולמרות הכישלון הנוכחי - אני עדיין מעיזה לקוות. אני מקווה שזה בכל זאת נתן פלטפורמה נוספת כדי לשווק את יכולת הצילום שלי ואת הקיום שלי בתור צלמת. 

אני לא יודעת אם יהיה לי אומץ לניסיון שלישי. ואם יהיה - הקונצפט יהיה שונה. שני פרוייקטים היו ונכשלו בשביל להיות צלמת עצמאית (סטודיו משלי, יכולת מימון של ציוד צילום נוסף לזה שכבר יש, עבודות פרטיות מעבר למגזין ולהתחיל להרוויח מזה. אמנם היו עבודות פרטיות, אבל עדיין לא מספיק....). אם יהיה פרוייקט נוסף אשנה את הקונצפט. כבר מזמן לא השתתפתי בתערוכה בגלל חוסר תקציב (שלי). דברים כאלה עולים הרבה כסף לאמנים. 
עדיין לא הוצאתי ספר אמן.
יש לי בשביל מה לנסות להשיג כסף חוץ מהישרדות פיזית.

אז שוב - תודה לאנשים שתמכו, האמינו בי ונתנו לי תקווה


Those who didn't understand this post so far
can Google Translate from Hebrew

I feel too down to try to write all in English

No comments:

Post a Comment