Thursday, May 12, 2016

Some information at Hebrew

אז פרוייקט הדסטארט שהתחלתי הסתיים בלי שהגעתי ליעד הרצוי. מקווה שזאת נפילה לקראת הצלחה.

עדיין אפשר להזמין צילום סטטי של מסעדות ואוכל. בגלל שאני צמחונית עם רגשות אשם שלא עברתי עדיין לטבעונות - אלה שיכולים לבקש ממני צילום בתחום הקולינרי זה בעלי מסעדות צמחוניות/טבעוניות, בתי קפה וקונדיטוריות.
עדיפות למסעדות, בתי קפה וקונדיטוריות בתל אביב יפו. אם לא - אז לפחות שתהיה תחבורה ציבורית יחסית נוחה ממרכז תל אביב. רק בגלל העובדה שאני תל אביבית שתלויה בתחבורה ציבורית...

מבחינת אמני במה - עדיין אפשר להזמין צילומי חוץ, צילומי חזרות, צילומי הקלטות וצילומי הופעות. סטילס. מתאים לעטיפות דיסקים, שיווק (כרזות, פלאיירים ותקשורת) ותיעוד לשם תיעוד. שוב - עדיפות לתל אביב יפו, אם לא - לפחות שיהיה קל להגיע בתחבורה ציבורית. או במקרה שאתם משתמשים בהסעות מתל אביב וחזרה. בגלל התלות השנואה בתחבורה ציבורית. עדיין ההתמחות שלי זה במקומות יחסית קטנים וסגורים שנותנים הרגשה אינטימית. 
הניסיון שלי בצילומי חזרות והופעות (מוזיקה ומחול) היו בסוזן דלל, הקונטיינר, אורבנו, לבונטין 7, בית היוצר, רדינג 3, בארבי ת"א, זאפה ת"א, הסטודיו לפלמנקו של מיכל נתן, תאטרון תמונע, אוזןבר, מרכז ענב... מקווה שלא שכחתי כלום.

אפשר ליצור קשר דרך הודעה פרטית בדף הפייסבוק העסקי שלי:

מבטיחה מחירים נוחים. מבחינתי פרסום בבלוג הזה כלול במחיר, אלא אם תבקשו אחרת. 
נכון שאני מצלמת כבר תקופה בשביל מגזין רעש, אבל זה לא מספיק בשביל להתפרנס. אוהבת לצלם ומשערת שרואים את זה בתמונות. מקווה שיום אחד אצליח להתפרנס בכבוד מצילום



בתמונות המצורפות:
Fatum Aeternum
בהופעה בלבונטין 7, תל אביב

No comments:

Post a Comment